Jouw verhaal gaat verder
Van topposities in Google en krachtige social ads, tot een converterende website. Maar om je kansen en uitdagingen te bepalen, is een goede, maar actiegerichte strategie nodig.
Google ads
Bereik mensen op het moment dat ze naar jouw oplossing op zoek zijn, en zet ze aan tot actie. Met Google Ads komt jouw website of productaanbod bovenaan de Google-pagina. Omdat je advertenties dus worden getoond op het moment dat je doelgroep zélf actief aan het zoeken is, is Google Ads hét onmisbare conversiekanaal van het online marketing landschap.
Strategie
Je doelgroep bereiken is één. Om vervolgens de aandacht vast te houden, is weer een andere uitdaging. E-mail marketing is wat dat betreft nog altijd één van de best presterende marketingkanalen. Je mogelijkheden zijn eindeloos; van personalisatie tot het automatiseren van e-mail flows.
Opzet & beheer
Website strategie
Vaak is je website de basis van je online présence. Je kunt veel investeren in zichtbaarheid en verkeer, maar als niemand de weg weet te vinden op je website is het verspilde moeite. Richt je website in om je verhaal duidelijk te maken, maar ook om op de slimste manieren het aantal leads en sales te verhogen.
Leadgeneratie
Werkwijze
Check
Check
Het ‘nulmoment’ van je online stack. Inzicht in de status van:
Strategie
Strategie
De koers die we gaan varen. We bepalen onder andere:
Actie & Eenergie
Actie & energie
Prestatiegerichte uitvoer van marketing.
Social Ads
Dagelijks spendeert je klant veel tijd op social media. En omdat deze platformen veel data hebben over met name de interesses van hun gebruikers, werken advertenties goed. Je hebt weinig ‘waste’, wat je met traditionele media of koude sales wél hebt. Je weet dus precies hoeveel rendement je uit je investering haalt.
Instagram
Linkedin
Facebook